Produktų ir paslaugų (programų) vadovai, įmonių/organizacijų vidurinės grandies (padalinių) vadovai, darbuotojai (pagal vadovų ir personalo poreikį).
Vienas pagrindinis paslaugų verslo apribojimų XXI a. yra klientų įtraukimas. Dizainas, kaip meno forma arba kaip priemonė produktų ar paslaugų išskirtinumams kurti šiandien versle yra per siaurai suprantama. Dizaino vadyba apima vykstančius procesus, verslo sprendimus ir strategijas, kurios įgalina inovacijoms bei kuria efektyviai sukurtus produktus, paslaugas, komunikacijas, aplinką ir brendus, kurie padidina gyvenimo kokybę ir atneša organizacijai sėkmę. Paslaugų dizainas kaip tarpdisciplininė praktika derina įvairius dizaino, vadybos, marketingo ir tyrimų aspektus.
Dizaineriška mąstysena (angl. – design thinking) „disciplina, kuri naudoja dizainerio jautrumą ir metodus tam, kad suderintų žmonių poreikius su tuo, kas technologiškai įvykdoma ir tai ką perspektyvi verslo strategija gali paversti į vertes klientams ir rinkos galimybes“ (T. Brown)
Kursų metu apžvelgiamos šios temos:
Kursų metu teorinis medžiagos dėstymas yra derinamas su praktinėmis užduotimis. Kiekvienas klausytojas gauna atspausdintą kursų medžiagą bei asmenines konsultacijas projektų klausimais.
Kursai trunka 1 dieną (8 ak. val.). Klientų pageidavimu, užsiėmimai gali būti skaidomi arba išplečiami.
583,52 Lt (169 Eur).